Logo Stowarzyszenia
Logo IWRD
logo szkoły promującej zdrowie

Innowacje pedagogiczne

rok szkolny 2022/2022

"Kreatywne, dietetyczne i zdrowe babeczki warzywno-owocowe i nie tylko"

Stanisława Cirocka

"Dziennikarskie ABC - zajęcia rozwijające umiejętności społeczne oraz komunikacyjne"

Alicja Hering, Żaneta Diks

"Patrzę, dotykam, czuję - zajęcia przyrodnicze"

Honorata Kotłowska, Monika Malc

"Panie Jezu, kocham Cię coraz mocniej"

Maria Żołądź, ks. Krystian Kowalewski, Gabriela Noetzel

"Mali Einsteini - podróże małe i duże"

Justyna Czepli, Maria Arendt

"Trudne decyzje - doradztwo zawodowe w praktyce"

Monika Malc

"Alternatywny klub książkowy"

Joanna Kozik, Aleksandra Kaizer

"Muzyczny Geniusz"

Joanna Kozik, Beata Łapa

"Uczymy ratować"

Ewa Ciastek, Magdalena Grotha

"Cały Ja - Moje portfolio" - zajęcia rozwijające umiejętności społeczne, komunikacyjne oraz zawodowe.

Anna Ciegert, Patrycja Cirocka, Alicja Hering

"Aktywnie interaktywnie"

Anna Labuda

"Smaki PRL-u"

Aleksandra Ciechanowicz, Beata Warkusz, Emilia Bielawa

"Myślę i gram"

Lucyna Pelowska, Wiesława Menzel

"Śniadania świata"

Marta Kłosowska

"Niesamowity świat zapachów"

Marta Kłosowska

"Ja w świecie" - zajęcia rozwijające umiejętności społeczne uczniów ze spektrum autyzmu"

Żaneta Diks, Emilia Bielawa

"Odpoczynek i relaksacja" - odprężające zabawy świetlicowe dla młodszych dzieci SP SOSW

Anna Korzeniecka - Bemowska

"Odkrywam świat wszystkimi zmysłami"

Kamila Migowska, Monika Mielczewska

"Sznurkowe czary mary - czyli, co mogę wyczarować ze sznurka"

Dorota Głodowska

"Kinesjotaping jako technika wspierająca terapię logopedyczną"

Ewelina Niesiołowska

rok szkolny 2021/2022

"Kreatywne, dietetyczne i zdrowe babeczki warzywno-owocowe i nie tylko"

Stanisława Cirocka

"Wege dla wszystkich, poznajemy nową dietę - zajęcia kulinarne"

Anna Głodowska, Marlena Żyrek

"Kolorowe dzbanki - znamy polskie rymowanki"

Anna Labuda

"Dziennikarskie ABC - zajęcia rozwijające umiejętności społeczne oraz komunikacyjne"

Alicja Hering, Żaneta Diks

"Patrzę, dotykam, czuję - zajęcia przyrodnicze"

Honorata Kotłowska, Monika Malc

"Piosenka jest dobra na wszystko"

Beata Łapa

"Warsztaty manualne - zabawy plastyczne z elementami zajęć sensoplastycznych dla uczniów z autyzmem"

Anna Korzeniecka - Bemowska, Monika Malc

"Panie Jezu, kocham Cię coraz mocniej"

Maria Żołądź, ks. Krystian Kowalewski, Gabriela Noetzel

"Ekologia na co dzień - zajęcia dla dzieci i młodzieży autystycznej i z niepełnosprawnością intelektualną"

Gabriela Noetzel

"Sekrety garnka"

Aleksandra Ciechanowicz, Beata Warkusz

"Młodzi Einsteini"

Justyna Czepli, Maria Arendt, Maria Stefanowska

rok szkolny 2020/2021

„Eksperymentowo”

Iwona Reclaf, Justyna Czepli

„Z kulturą za pan brat”

Żaneta Diks, Alicja Hering

„Z gościną wśród malowniczych miast i ciekawych miejsc Polski”

Stanisława Cirocka, Joanna Stencel, Honorata Kotłowska

„Ruch przez e-sporty”

Mateusz Kłosowski, Michał Dec

„Dziesięć wyjątkowych portretów – wariacje w obiektywie”

Kamilla Jabłońska, Beata Leszkowska, współpraca: Katarzyna Gmurek, Magdalena Grotha, Natalia Kwidzińska, Magda Sajewicz

"Ku pełni Eucharystii” - zajęcia pozalekcyjne dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną”

ks. Krystian Kowalewski, Maria Żołądź

„W świecie emocji”

Karolina Kowalewska, Olga Leszczyńska, Maria Stenzel

„Oswajamy to, do czego wstręt mamy”

Patrycja Łaga, Julita Wołoszyn

rok szkolny 2018/2019

Innowacje pedagogiczne:
– „Trening Umiejętności Społecznych – program wspierania rozwoju społecznego uczniów z autyzmem w środowisku” – realiz. Barbara Bulczak, Żaneta Diks, Anna Ciegert– Filmowy zawrót głowy- podnoszenie świadomości kultury filmowej, tworzenie scenek modelowych TUS” – realiz. Żaneta Diks, Alicja Hering, Patrycja Łaga

– „Z gościną wśród malowniczych miast i ciekawych miejsc Polski” – realiz. Stanisława Cirocka, Honorata Kotłowska, Joanna Stencel

– „Kolorowanka – rozwijanie zainteresowań, możliwości twórczych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem poprzez różnorodną aktywność związaną z kolorami i barwami podczas zajęć świetlicowych.” – realiz. Anna Korzeniecka – Bemowska, Monika Malc

– „EKSPERYMENTY NAUKOWE JAKO SPOSÓB PRZEKAZANIA WIEDZY”. Eksperymenty jako droga do wiedzy – zajęcia rewalidacyjno-integracyjne dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem. – realiz. Sabina KOlka, NAtalia Winczewska

– „Na stoku narciarskim” – realiz. Michał Dec, Mateusz Kłosowski– „Ruch przez e-sporty” – realiz. Mateusz Kłosowski, Michal Dec

– „Zjednoczeni z Jezusem – zajęcia pozalekcyjne dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną” – realiz. Gabriela Noetzel, Maria Żołądź